wtorek, 25 października 2011

Mini zakupy kosmetyczne + zabieg fryzjerski :)

Dzisiaj nabyłam troszkę nowych kosmetyków i postanowiłam zrobić mini haul :) 


Rano dostałam zamówione produkty z Avonu


- Szminkę Ultra Colour Rich, kol. Instant Mocha Cream








Kolor szminki na ustach jest w rzeczywistości trochę mocniejszy niż na zdjęciu. Skusiłam się na nią, ponieważ spodobał mi się bardzo ten kolor i cena była okazyjna - 9,90zł. Pojemność to 3,6g  - mogłoby być trochę więcej ;)  

- Grzebień do włosów, Advance Techniques


Ma służyć do rozczesywania mokrych włosów. Zapłaciłam za niego 5,90zł.


Wybrałam się też dzisiaj do Rossmana. 



Kupiłam 2 produkty, których często używam, czyli:

- Bibułki matujące Vibo


40 sztuk bibułek kosztuje ok. 5zł. Są więc dość tanie i myślę, że działają tak jak wszystkie inne bibułki matujące :)

- Maseczka karotenowa, Ava


Jedna z moich ulubionych maseczek. Pisałam o niej tutaj
7ml kosztuje 2,99zł


Poza tym nabyłam: 
- Just Clear Mascara, transparentny tusz do rzęs, Miss Sporty


Na opakowaniu jest napisane, że ma pielęgnować rzęsy i nadawać im "piękny kształt i połysk". Ja jednak mam zamiar używać tego tuszu do utrwalenia brwi. Sądzę, że żelowa formuła dobrze się do tego nada. 
Pojemność: 8ml; Cena: ok. 10zł


Zakupy dla mamy to: 

- maseczka do rąk i paznokci, Laura Conti


Jest to odżywcza i odmładzająca maseczka do dłoni, którą należy stosować na noc. Zawiera olejek z migdałów, elastynę, kolagen, panthenol oraz witaminy E i C. Mama jeszcze jej nie używała, ale jeśli okaże się skuteczna, to damy znać :) 
Pojemność: 10ml; Cena: ok. 2,50zł

- farba do włosów Recital Preference, kol. X Champagne Jasny Blond Złocisty, L'Oreal


Aktualnie ta seria farb jest w promocji w Rossmanie za 24zł. 

W drogerii oglądałam też pędzle Ecotools. Bardzo mi się podobają i chętnie bym zakupiła pędzel do różu i do cieni tej firmy, ale narazie mam zaplanowane inne wydatki...


Najprzyjemniejszą częścią dnia była jednak wizyta u fryzjera :) 
W Studio Fryzur w moim mieście, czyli w Łęcznej jest obecnie jesienna promocja. Jakiś czas temu dostaliśmy ulotkę, na której informowano m.in. o zabiegu nawilżającym. Nie wiedziałam dokładnie na czym to polega, ale mama będąc na strzyżeniu dopytała się o to i okazało się, że jest to dobroczynny zabieg na włosy, który trzeba powtórzyć 4-5 razy, żeby cieszyć się dłużej efektem. W promocji jedna sesja kosztuje 15zł - normalna cena to 20zł, więc można zaoszczędzić trochę na kilku zabiegach. 
Dzisiaj więc wybrałam się na wizytę. Sympatyczna pani fryzjerka umyła mi włosy, po czym nałożyła sporą ilość maseczki, której zadaniem było otwarcie łuski włosa, tak by mogły wniknąć do niej substancje nawilżające. Następnie spięła włosy i usiadłam w wygodnym fotelu, a moja głowa była pod urządzeniem, z którego wydobywała się para - powstała ona z podgrzewanej wody z ozonem. Było dość gorąco, ale dało się wytrzymać :) Są 2 stopnie temperatury, więc jeśli ktoś jest mniej wytrzymały, to może mieć wykonywany zabieg 'na jedynce'. Urządzenie pracowało około 30 minut. Następnie odczekałyśmy, aż głowa mi ostygła ;) i pani fryzjerka zmyła maseczkę i wymodelowała włosy. Nie używała już żadnych produktów, ale moje włosy są już dużo bardziej miękkie, błyszczące i mniej suche :)  
Czekam więc na następne sesje, po których efekty mają być jeszcze lepsze :) 


Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do obserwowania mojego bloga :) 


4 komentarze:

  1. dziękuję!:) a różyczki zrobię w przyszłym tygodniu, jutro i w sobotę jestem cały dzień na uczelni, w sobotę po zajęciach jadę do domu a do Opola wracam chyba w czwartek, cały mój warsztat zostaje tutaj... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będą na pewno:) dam znać jak będą gotowe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka tych farb z tej serii w kilku kolorach rude czerwone brązowe :)

    I powiem tak hm... kolor dość ładny ale moim zdaniem za taką cenę się szybko skupuję.

    15 zł jak za maseczkę na włosy bardzo tanio :)

    Zapraszam na Rozdanie ostatnie chwile :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać na taką maseczkę do fryzjera.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń