czwartek, 10 listopada 2011

Serum do rzęs Eveline + nowa sukienka

We wtorek przy okazji krótkiej wizyty w osiedlowym Gutku zobaczyłam serum do rzęs Eveline. Czytałam o jego działaniu i stosowaniu w internetowym sklepie, więc stwierdziłam, że warto je kupić, zwłaszcza, że było dość tanie jak na taki produkt. Pełna nazwa produktu to Advance Volumiere Eyelashes Activator 3 in 1 (skoncentrowane serum 3w1). Może służyć jako: 'baza pod tusz do rzęs, odbudowujące serum oraz aktywator wzrostu rzęs'. W składzie znajduje się kwas hialorunowy, D-panthenol i proteiny sojowe. Producent obiecuje, że serum odżywi, nawilży, uelastyczni, zrewitalizuje rzęsy, a także wspomoże ich wzrost i ograniczy wypadanie. Serum ma biały kolor, ale to nie ma znaczenia, bo nakładamy je na noc lub pod tusz do rzęs. Ja stosuję je na oba sposoby i dzięki temu rzęsy już mi nie wypadają. Ciekawa jestem, jakie efekty ten specyfik spowoduje przy dłuższym stosowaniu ;) 
Pojemność: 10ml; Cena:10,90zł






W najbliższą sobotę mam ważne wyjście, na które chciałam kupić sobie sukienkę. Miałam mniej więcej w głowie jej wzór i na szczęście nie musiałam szukać długo. W pierwszym sklepie, do którego weszłam, wybrałam pierwszą sukienkę w moim rozmiarze :) Na wieszaku wygląda trochę bezkształtnie, za to pięknie podkreśla figurę, gdy się ją założy :) Wybrałam modny i ocieplający cerę kolor rudy. Podoba mi się również trend widocznych zamków. Materiał jest bardzo przyjemny w noszeniu i ciepły, choć niegruby. Sukienka jest polskiej firmy.
Marka: Cocomore; Cena: 119zł

tyłprzód

1 komentarz: