piątek, 8 lutego 2013

ISANA MED szampon z prowitaminami do wrażliwej skóry głowy

Poszukuję dobrego szamponu, który by jednocześnie dobrze oczyszczał i odżywiał puszące się włosy bez podrażniania przy tym mojej wrażliwej skóry głowy. W zeszłym tygodniu zakupiłam w Rossmannie szampon z prowitaminami z serii ISANA MED. Skusiłam się na niego, ponieważ mam dość dobrą opinię o tej marce, cenię to, że nie testują na zwierzętach i oczywiście przez niską cenę (4,99 zł za 200 ml) oraz zachęcający opis na opakowaniu, który brzmi następująco:
"Pielęgnuje włosy aż po same końce. Receptura jest dostosowana do wrażliwej skóry głowy i nie podrażnia skóry nawet przy codziennym stosowaniu. Chroni włosy i skórę głowy przed wysychaniem. Wartość pH 5,5 wspomaga naturalne działanie kwaśnego płaszcza ochronnego, zachowując zdrowe włosy i skórę. 

  • Do włosów normalnych i suchych 
  • Bez barwników
  • Brak podrażnień skóry potwierdzony w badaniach dermatologicznych"
 
Oto moje wrażenia ze stosowania tego szamponu:

+ Nie podrażnia wrażliwej skóry głowy
+ Dobrze oczyszcza 
+ Włosy się wolniej przetłuszczają po jego użyciu
+ Dobrze się pieni, nie potrzeba więc dużej ilości produktu do umycia włosów
+ Zapach jest delikatny, trochę witaminowy
+ Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta ani zbyt rzadka

- Przesusza moje włosy, przez co są sianowate i nie chcą się układać nawet po użyciu odżywki i serum
- Zawiera alkohol
- Włosy trudniej się rozczesują
- Włosy tracą zdrowy połysk

U mnie więc ten szampon się nie sprawdził i teraz myję nim pędzle, a dla siebie planuję dzisiaj zakupić zachwalany na youtube Babydream. Być może jednak u innych osób, których włosy nie mają skłonności do puszenia się i przesuszania, szampon zadziała zgodnie z obietnicami producenta... 

Mam dla Was do zrecenzowania jeszcze 2 szampony, które nie wyrządziły moim włosom takiej szkody jak ISANA. 

Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do zapoznania się ze składem tego szamponu:

AQUA SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETANE, MARIS SAL, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM BENZOATE, PANTHENOL, SODIUM LAURETH-8 SULFATE, PARFUM, CITRIC ACID, SODIUM COCOYL GLUTAMANE, GLYCOL DISTEARATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM OLETH SULFATE, MAGNESIUM LAURETH SULFATE, MAGNESIUM LAURETH-8 SULFATE, COCOGLUCOSIDE, MAGNESIUM OLETH SULFATE, COCAMIDE MEA, ISOPROPYL ALCOHOL

Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga,
Angie :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz