poniedziałek, 14 listopada 2011

Farba do włosów Syoss

Na koniec tygodnia króciutki post, w którym chciałam Wam pokazać moją farbę do włosów. Odkąd na rynku pojawiła się farba Syoss Mixing Colors, to używam właśnie jej. Kupuję odcień 5-85, czyli Mix Orzechowe Cappucino. Różnica między tą farbą, a innymi polega na tym, że zestaw zawiera 2 tubki: jedną z kolorem, a drugą z czymś, co nazywa się "modny ton" i ma nadawać głębię kolorowi. Zawartość obu tubek wyciskamy do mleczka koloryzującego i mieszamy, więc procedura wygląda tak samo, jak przy każdej farbie. Nie zmywa się ona szybko, a odcienie są bardzo ładne i wyglądają naturalnie. Cena to około 26zł w drogeriach. Tak wygląda zestaw do farbowania, który zawiera też oczywiście odżywkę do włosów oraz rękawiczki (swoją drogą zbyt luźne) : 





A jakie są Wasze ulubione farby do włosów? A może dbacie o swój naturalny kolor? 

Pozdrawiam :) 

2 komentarze:

  1. Farbowałam i jest recenzja u mnie na blogu, tylko miałam inny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazłam jeszcze ulubionej farby do włosów.. niestety. A ostatnio rozważam powrót do naturalnego koloru :) xoxo

    OdpowiedzUsuń