środa, 20 lutego 2013

Paczka Oriflame - Katalog 3/2013

Tydzień temu dostałam swoje zamówienie z Oriflame. Od razu zrobiłam zdjęcia, jednak post piszę z opóźnieniem ze względów technicznych ;) Produkty, które Wam pokażę są przeznaczone dla mnie i dla moich rodziców. 



Dostałam też oczywiście katalogi nr 4, ulotki promocyjne i inne materiały drukowane.




A teraz czas na konkretne zakupy... Podam ceny, jakie zapłaciłam za produkty, czyli ze zniżką.


Od lewej:
Ziołowa pasta wybielająca do zębów Optifresh z fluorkiem
Ziołowa pasta do zębów Optifresh Total Care z fluorkiem
Ochronna pasta do zębów Optifresh
Każda pasta ma 75 ml i kosztuje 5,31 zł.


Szczoteczka do zębów dla osób o wrażliwych dziąsłach - turkusowa. 
Jej cena to 6,08 zł.




Odżywczy krem do rąk i całego ciała Milk and Honey Gold. 
Jedno opakowanie zawiera 250 ml balsamu i kosztuje 9,92 zł.





Krem antycellulitowy Swedish Spa
200 ml kosztuje 11,46 zł.




Ochronny krem do rąk i paznokci 2 w 1.
Za wersję jumbo, czyli 150 ml zapłaciłam 9,92 zł.
























Krem przeciw rozstępom Perfect Body.
Jego pojemność to 150 ml. Skorzystałam z rabatu 90% na jeden produkt i ten krem kosztował mnie 5,38 zł.





Kojący tonik z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy.

Za 150 ml toniku zapłaciłam 12,23 zł.



Krem na dzień Optimals BioMaximum+

50 ml słoiczek tego kremu przeciwzmarszczkowego kosztuje 23 zł. 




WellnessPack dla Panów. Suplement diety

Opakowanie zawierające 21 saszetek kosztuje 83,85 zł.


















Pomadka do ust Oriflame Pure Colour w kolorze Soft Coral.

Pomadka ma 4 g i kosztuje 6,85 zł.



Zestaw Wonderful składający się z:

- Kremu pod prysznic, 200 ml
- Kremu do ciała, 200 ml
- Zestawu mydełek


Za cały zestaw zapłaciłam 15,31 zł, ponieważ zrobiłam zakupy z katalogu za ponad 53,08 zł. 


  
Zestaw do manicure Luxury
Wydałam kolejne 53,08 zł na zakupy z katalogu, więc ten zestaw mogłam nabyć za 23 zł. 



Zestaw dla urody składający się z:

Tuszu do rzęs Hyper Stretch w kolorze Black, 8 ml
- Wody toaletowej Elvie, 30 ml

Korzystając z Programu Lojalnościowego dla Konsultantów kupiłam również kosmeceutyk - Krem Bioclinic na dzień/noc dla skóry dojrzałej z niedoskonałościami.  Zapłaciłam za niego jedynie 9,90 zł. Zapomniałam jednak mu zrobić zdjęcia, dlatego wstawiam to ze strony Oriflame. 
Pozdrawiam i do następnego posta,
Angie :)


4 komentarze:

  1. wstyd sie przyznac ale jeszcze nigdy nie mialam nic z oriflame ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd :) Jeśli będziesz chciała coś kiedyś wypróbować, to daj znać - chętnie doradzę :)

      Usuń
  2. też niedawno dostałam paczkę i także zamówiłam ten zestaw Wonderful
    będziesz go próbowała?:) mi bardzo podoba się balsam, zapach długo utrzymuje się na ciele
    kupiłam też dla siebie perełki GG ale oddałam, na mojej twarzy nie było żadnego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod prysznic na pewno wykorzystam, bo lubię żele o takiej konsystencji. No i ślicznie pachnie ta seria :) Masło do ciała pewnie zużyje moja mama, bo ja teraz codziennie smaruję się czymś ujędrniającym/antycellulitowym ;) Mydełka pewnie dorzucę którejś klientce do zamówienia :)
      Masz na myśli te nowe rozświetlające perełki? Ja tych nie używałam jeszcze, bo mam zwykłe w kolorze Natural Radiance i one też dają efekt rozświetlenia.

      Usuń