czwartek, 24 stycznia 2013

Odkrycie 2012 - odżywki do włosów Tara Smith

Witajcie :)

Nie dodawałam wpisów na bloga przez okres około roku, ale teraz zapragnęłam znowu do Was pisać :) 

Pierwszy wpis po powrocie będzie o jednym z moich największych odkryć kosmetycznych roku 2012. 

Bardzo trudno było mi znaleźć odżywkę do włosów, która spełniałaby moje wymagania, ponieważ mam dość cienkie włosy skłonne do puszenia się i przesuszania, a skórę głowy dość wrażliwą. Sporo odżywek przeznaczonych do włosów suchych, zniszczonych wywoływało u mnie łupież, włosy były obciążone, a inne nie nawilżały prawie wcale. Poszukiwania idealnej odżywki więc ciągle trwały... 

Około pół roku temu robiąc zakupy na Allegro u mojego ulubionego sprzedawcy zauważyłam w ofercie odżywki do włosów Tara Smith. Zainteresowało mnie głównie to, że produkty nie były testowane na zwierzętach, posiadały odznaczenie Vegan Society, a w ich składzie znalazły się m.in. ekstrakty roślinne. Kierowałam się też tym, że Tara Smith to podobno znana fryzjerka i gwiazdy Hollywood stosują jej produkty ;) Zakupiłam więc 3 z 4 dostępnych wówczas na Allegro wersji odżywek do włosów:

- Straight Away z proteinami pszenicznymi (niestety nie zrobiłam zdjęcia, gdy miałam ją w domu i dlatego wstawiam zdjęcie sprzedawcy z Allegro)


Odżywka dobrze odżywiała włosy. Zużyłam 1 opakowanie. Jednak sądzę, że nie była przeznaczona do mojego typu włosów, bo nie czyniła takich cudów, jak moja ulubiona, o której zaraz napiszę ;) 

- Feed the Root z olejkiem z awokado


Jest to produkt, którego zadaniem jest odżywiać włosy i skórę głowy. Bardzo mi pomogła, gdy miałam podrażnioną, swędzącą skórę głowy. Po stosowaniu jej na skórę, włosy nie miały pożądanej objętości, ale kilka razy się przemęczyłam właśnie ze względu na to ukojenie. Ostatnio stosowałam ją tylko od połowy włosów i fajnie je nawilżała. Zużyłam 2 opakowania i myślę, że kupię ją ponownie.

- C Curls z ekstraktem z oliwy z oliwek


I to właśnie jest moja ulubiona odżywka. Przeznaczona do włosów kręconych, dzięki temu świetnie nawilża i odżywia, włosy są gładkie w dotyku, błyszczące i mniej rozdwajają się końcówki. Można ją spłukać od razu po nałożeniu, ale widzę większe efekty, gdy odczekam 2 minuty.  W składzie znalazły się m.in.: gliceryna, pantenol, hydrolizowany ekstrakt z alg, enzymy cynku, miedzi, magnezu, żelaza i krzemu, skwalan, hydrolizowane białko kukurydziane, pszeniczne i sojowe, a także limonen i linalol. Zużyłam juz 3 czy 4 buteleczki tego specyfiku, 2 mam jeszcze w zapasie i na pewno kupię go ponownie. 

Każda buteleczka z odżywkami Tara Smith ma 100ml. Cena na Allegro to około 6zł, czyli przeliczając np. cenę za litr produktu płacimy tak jak za większość drogeryjnych produktów do włosów. Wg mnie jednak jakość i skład są o wiele lepsze. 

Jedyny minus tych odżywek to specyficzny, lekko mentolowy zapach. Ja się już do niego przyzwyczaiłam i nawet nie zwracam na to uwagi. 

Przepiszę Wam jeszcze co na etykiecie napisano o produkcie i marce. Ponieważ będę tłumaczyć z angielskiego, mogą pojawić się pewne błędy ;)
"Odżywka C Curls.
Skwalan, aktywny składnik otrzymywany z oliwy z oliwek, który sprzyja utrzymaniu nawilżenia, został połączony z hydrolizowanymi proteinami sojowymi, by wzmacniać włókna włosów i zapewniać uszczelniającą powłokę oraz by utrzymać gładkie, elastyczne włosy i poprawić ich blask
Stworzona  z uwagą w Sussex z przyjaznych środowisku i certyfikowanych organicznych składników.
Nie zawiera groźnych środków chemicznych takich jak parabeny, SLES, glikol, ftalany, PEGS, sztucznych barwników, syntetycznych zapachów ani substancji pochodzenia zwierzęcego.

Tara Smith to jedna z najbardziej dynamicznych, nowatorskich i szanowanych stylistów filmu i mody w przemyśle. Dba ona z pasją o środowisko, w którym żyjemy.
Jej produkty są tak dobre jak to tylko możliwe bez konieczności trzymania ich w lodówce."

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca tego dość obszernego tekstu :)

Jakie są Wasze ulubione odżywki? Zachęcam do pozostawienia odpowiedzi w formie komentarza.

Pozdrawiam,
Angie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz