poniedziałek, 25 lutego 2013

Mini haul - Natura, Rossmann, Oriflame

W piątek miałam troszkę więcej czasu i odwiedziłam kilka sklepów. Zakupy były jednak skąpe - pędzelek w Naturze i chusteczki do higieny intymnej w Rossmannie. Dostałam też kolejną paczkę z Oriflame. 




Chusteczki do higieny intymnej Facelle, Rossmann
20 sztuk, cena: niewiele ponad 3zł (promocja) 

Pędzel do brwi i kresek Infinity Professional, Natura
cena: 7,99 zł, syntetyczne włosie





Regenerujące serum na rozdwajające się końcówki włosów HairX, Oriflame

Pojemność: 30 ml, Cena: 11,46 zł

Odżywka w sprayu na lato HairX, Oriflame
Pojemność: 150 ml, Cena: 6,85 zł 


Lakier do włosów More Brilliant Shine, Oriflame
Pojemność: 150 ml, Cena: 9,92 zł





























Emulsja do twarzy Optimals Matte Touch
Pojemność: 30 ml, Cena: 20,69 zł














Elektryczna szczoteczka do zębów
Cena: 15,31 zł

Wymienne końcówki
2 szt., cena: 7,62


















Lakier do włosów i emulsję matującą już stosowałam wcześniej i jestem z obu bardzo zadowolona. Więcej o lakierze pisałam tutaj
Ciekawa jestem, jak sprawdzi się serum na końcówki. Odżywkę będę testować dopiero w słoneczne dni, gdyż kupiłam ją ze względu na ochronę przed UV. Szczoteczkę zacznę używać dopiero dzisiaj, bo muszę kupić baterie - to jest już plusem, że nie trzeba jej ładować. Trafiła mi się bardzo okazyjna cena i myślę, że warto ją przetestować za te pieniążki.
Pędzelka do brwi już używam i w tej roli świetnie się sprawdza. 
Chusteczki do higieny intymnej są tanie i wg mnie równie dobre, co ich droższe odpowiedniki. Obecnie są one w promocji w Rossmannie - cena niższa o około 2 zł.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
Angie.

4 komentarze: